måndag 1 november 2010

Det var ju det jag sa...

... jag har aldrig ens kunnat fylla en dagbok. Hur skall jag då kunna vara en pålitlig bloggare?

Men sedan sist har allt och inget hänt. Lämnade herr V hos dagmamman i måndags, fem minuter efter att jag gått hade han druttat omkull och landat på en leksaksbil med pannan. En halv pingisboll och ett sår mitt i blev resultatet. Han växer så det knakar och fötterna är i vägen för det mesta, speciellt när han har bråttom.

Vi har klarat av första barnomsorgsförkylningen, det sägs vara kring 400 baciller som skall klaras av så nu är det bara 399 kvar.

I vårt nyrenoverade badrum läcker fortfarande toaletten och experterna kliar sig i huvudet...

Har införskaffat ny klädställning till hallen, det blev toppenbra. Mer plats för både jackor och skor.

Tjoflöjt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar